www.pasjarajdowania.cba.pl

Dane techniczne

Co piszczy w Sportingu:

  • podstawę stanowi zwykły Cinquecento Sporting
  • silniksilnik: kod 176B2.000, 4-suwowy 4-cylindrowy rzędowy, pojemność 1150 ccm, MPI, moc około 80 KM, moment obrotowy nieznany
  • zmiany przy silniku: zwiększona pojemnośc silnika do 1150ccm (tłoki od Palio 1.2), głowica od Palio 1.2 8v MPI, duża przepustnica 42mm, lekkie koło zamachowe 3,6kg, zastosowany układ dolotowy Simota wraz ze stożkowym filtrem powietrza, dołożony zbiornik odmy, świece zapłonowe NGK BCPR6ES, zalany olejem Tedex WRC Speed 15W50, wydech: kolektor 4-2-1, katalizator, tłumik końcowy od Fiata 125p
  • skrzynia biegów: od Fiata Punto I 6-biegowa zalana olejem Tedex Gear Power CLS GL-5 75W-90
  • stabilizator tylnyzawieszenie: sprężyny Eibach Pro Kit 30/30mm, amortyzatory przód Bilstein B4 - gaz, tył zwykłe Krosno - olej, na zmianę dwa przednie amortyzatory Krosno PZM-1, dwie przednie sprężyny seryjne sportingowe przód stabilizator, tył dołożony stabilizator od Opla Corsy C, wszystkie tuleje poliuretanowe (czerwone), stalowa płyta gr. 4mm pod silnikiem spinająca cały dół, na kielichach rozpórka - obie rzeczy własnej roboty, krótka maglownica 3,2 obr.
  • koła: felgi stalowe 5,5 cala ET 36, felgi stalowe 4,5 cala ET 34, kilka kompletów zimówek i letnich generalnie w rozmiarze 165/55, 165/70, 155/70 i 155/80 wszystko R13, przód bez dystansów (opcjonalnie 15mm na stronę), tył 5mm na stronę, szpilki 80mm plus nakrętki
  • płyta silnikahamulce: seria (przód tarcza 240mm Ferodo + klocki Ferodo Premier, tył bębny + szczęki Magneti-Marelli), płyn Ferodo 5.1
  • wnętrze: wybebeszony z wszystkiego co zbędne, obspawana karoseria, wstawiona klatka bezpieczeństwa wg. zał J, fotele: kubełki skorupy + pasy szelkowe 4-punktowe, kierownica z nabą i odsadzeniem 90mm, lewarek zmiany biegów przeniesiony do wnętrza, pionowa dźwignia hamulca ręcznego, shiftlight